Tuesday, 24 May 2016

DAH GEMOK


ASSALAMUALAIKUM
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
 
Ermm dah gemok laa kalau berat dah cecah 61kg huwaaaa nak nangis boleh tak? tu laa asyik makan jea mane tak gemok, sekarang ni dah gemok cemane nak kurus balik? kurus balik? eh eh dulu kurus kea? 
 
okbai nak makan, lapar pulak rasanya. (see mane tak gemok? erm)

5 comments:

fifie feyca said...

wslm.. eii.. mana ada gemok laa.. ok jek tu.. haishhh

AinAthirah Anuar said...

Berat 60kg pun tapi tak nmpk mcm 60 kot ! haha

AinAthirah Anuar said...

Berat 60kg pun tapi tak nmpk mcm 60 kot ! haha

farah syamimi said...

@fifie tak gemok? erm kita rasa dah gemok gila

farah syamimi said...

@ainathirah tak nampak? rasa macam buaian tu nak tercabur dah tu hahaha