Sunday, 6 October 2013

SEGMEN: JOM KLIK IKLAN BERSAMA FARAH SYAMIMI TAMAT


ASSALAMUALAIKUM
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-


maaf maaf dan maaf kerana terlalu lambat umumkan yang SEGMEN: JOM KLIK IKLAN BERSAMA FARAH SYAMIMI SUDAH TAMAT

Terima kasih kepada semua peserta sebab sudi join segmen saya yang tak seberapa ni. saya nak mintak maaf andai sepanjang segmen ni berlangsung saya ade sakitkan hati/kecikkan hati sesiapa, saya juga manusia biasa yang tidak boleh lari dari melakukan kesalahan. 

Jangan serik untuk join segmen saya yang akan datang yea :)

4 comments:

Anne Nurain said...

thanks jgk sebab buat segmen tu.. naik jugak earning kan? hehe..

Nadya Dyana said...

huaa da tamat >.<
klik2 sini^^

farah syamimi said...

@Anne Nurain Alhamdulillah naik :)

farah syamimi said...

@Nadya Dyana hehehhe dah tamat. sempat join tak?