Tuesday, 2 July 2013

Good luck izzat



Tahniah zat sebab kamu sekarang dah sambung belajar dekat kptm bangi kos akaun, Insya-Allah suatu hari nanti kamu akan berjaya menjadi seorang akauntan. haa nanti dah berjaya jangan lupa kita, kamu lupa kita memang kita luku kepala kamu non-stop.

sebenarnya aku dengan izzat kenal dalam facebook jea, izzat kot yang start IM aku dulu dekat facebook, aku layankan jea lah sebab dia kenal ayu. ayu tu kan kawan aku tapi kalau dia bukan sape-sape memang aku tak layan sebab aku ni bukan jenis suka melayan orang-orang yang IM aku. aku cuma akan layan kalau orang tu aku kenal ataupun dia kawan dengan kekawan aku ke baru aku layan. kalau tak memang aku biarkan jea, bukannya aku ni sombong tapi aku tak nak layan org yang aku tak kenal siapa dia. kita ni nak berkawan kena jugak memilih bukan pakai kawan jea. 

aku memang rapat dengan izzat, boleh dikatakan setiap hari kita orang akan IM. tapi maybe lepas ni dah jarang kot nak IM setiap hari sebab dia kan dah sambung belajar jadi masa dia mesti banyak habis dekat buku dari habis dekat aku. aku ingat lagi dulu kalau aku berjaga malam sebab nak study aku suruh dia teman, hahhaha. bukan teman ape, teman online. maksudnya dia kena online sampai aku habis study, aku takut sebenarnya sebab tu aku buat macam tu. lepas tu kalau aku dahaga memang aku akan angkat laptop sekali pegi dapur, peneman lee katakan.

sekarang ni izzat lah kawan lelaki yang aku paling rapat, even kita orang sekolah lain and baru sekali jumpa tapi Alhamdulillah kita orang cepat mesra, cepat selesa bila berkawan. dia jenis yang hormat aku sebagai seorang perempuan sebab tu lah aku ok kawan dengan dia tapi kalau dia tak hormat aku memang aku remove jea dia terus dari friendlist facebook aku tu.

19 comments:

Aziz Safian said...

kos akuan?pelik nih..hehe.. :D

farah syamimi said...

@Aziz Safian tersilap eja, typo lee hehehehhe

Mia Liana said...

tahniah pada izzat..

fatin aziz said...

wah..boleh rapat melalui FB..best ni..hehe

farah syamimi said...

@fatin aziz hehehehe ape yg bestnya fatin?

Sya Chot .. said...

rapat melalui fb..sya mmber2 sya,ramai rapat melalu friendster..hehe :)

farah syamimi said...

@Sya Chot lebih kurang jea cuma yang bezanya saya facebook awak friendster

Teena Tna said...

Tak pernah kenal stranger melalui laman sosial

farah syamimi said...

@Teena Tna serious?

siti ZAHARA said...

tahniah adk..=D
salam ukwah..akak follow blog
jemputla ke blog akak nanti
http://sekuntumbungazara.blogspot.com
time kcih..=)

Nur Aqilah said...

Farah, singgah sini tau. Qeela review blog Farah. :)
http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/07/revew-blog-peserta-tersayang.html

farah syamimi said...

@siti ZAHARA salam ukwah :) done follow back kak ^^

farah syamimi said...

@Nur Aqilah okey kak, cepat betul akak review hehehehe

cik amal said...

cantiknya blog awak!!
amal first time dtg sini
amal follow sini okay

farah syamimi said...

@cik amal thanks :) done follow back ^^

Zaza said...

tahniah utk izzat =)

farah syamimi said...

@Zaza thanks :)

Sam Banjamin said...

tahniah jugak buat izzat... farah pun akan sambung blaja jugak nanti... all the best ye...

follow u...

farah syamimi said...

@Sam Banjamin thanks :) done follow back