Thursday, 25 July 2013

Akhirnya.....


(sumber google)

Akhirnya hari ni dapat jugak makan kuih lapis setelah berzaman mencari, kemain ayat aku berzaman mencari tapi serious dah lama aku cari kuih lapis ni tapi tak de pun orang dok jual. minggu lepas aku balik kampung, time pegi bazar tu harap sangat ade orang dok jual kuih ni tapi hampa okey sebabnya tak de pun orang jual kuih ni tapi kuih lain ade, tension jea aku masa tu. dan benda yang paling aku tension bila gerai A dengan gerai B jual kuih yang sama dah lah duduk pun sebelah-sebelah -_____-

aku pelik sebenarnya kenape kuih ni makin lama makin kurang orang dok menjualnya? tapi Alhamdulillah hari ni dapat jugak aku berbuka dengan kuih lapis, tak sia-sia aku pegi bazar awal 5minit dan meredah hujan renyai-renyai. aku tak tahu kenape aku suka makan kuih ni, tapi aku memang suka makan kuih ni. aku kalau makan kuih ni memang akan makan selapis-selapis dari kecik sampai lah dah besar gajah ni.

sebelum terlupa jemput lah join segmen yang aku anjurkan ni KLIK SINI

10 comments:

Ainim Suju said...

kuih klasik camni memang susah nak jumpa dah..mungkin sebab rumit nak buat kot

farah syamimi said...

@Ainim Suju mungkin lah sebab rumit nak buat itu yang payah nak jumpa

Nur Rabiatul said...

kunjungan balas.. :) sedapnya tgk kuih..

farah syamimi said...

@Nur Rabiatul agak-agak terliur tak tengok kuih tu? hehehhe

siti fatima Arifin said...

sedapnya... betul tue. skng nie da susah sikit nak cari kuih lapis nie. yg ada pun tak berapa nak kene dngn selera. cukup syarat jer berlapis2.hehe... alhamdulillah. rezeki dpt mkn kuih nie kan.

siti ZAHARA said...

Akhirnya kuih yg diidam2kn dah dapatkn..=)

Cik Mun said...

kena belajar buat sendiri la kot..hehehehe

farah syamimi said...

@siti fatima Arifin Alhamdulillah rezeki saya hehehhehe

farah syamimi said...

@siti ZAHARA Alhamdulillah :)

farah syamimi said...

@Cik Mun nampaknya begitu lah cik mun