Wednesday, 26 June 2013

Nuffnang



sekarang ni aku dah ade account nuffnang, korang boleh tengok dekat sidebar aku. aku dah letak iklan nuffnang, dia ade dekat bawah iklan heartbeat. Alhamdulillah lepas ni boleh lah guna duit ni bila aku dah sambung belajar nanti, tak ade lah aku harapkan sepenuhnya duit pada abah, boleh lah belajar berdikari sikit ^^

TAPI korang kena lah tolong aku, kena lah selalu klik dua dua iklan tu, kalau korang tak klik tak de makna lah account tu pada aku huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *menangis + meraung

2 comments:

azman said...

tahniah.. tapi jangan letak kat sidebar aje.. kat header dengan post kena letak jugak.. baru boleh dapat BE/CPUV.. hehehe.. join sekali churp-churp lagi banyak dapat dari nuffnang.. sebab setiap klik dari churp-churp akan dibayar.

farah syamimi said...

@azman alah saya tak tahu nak macam mane nak letak dekat header dengan sidebar, help me please !!!!