Tuesday, 11 June 2013

Blog bertukar wajah


SEBELUM

SELEPAS


tadaaaaaaaa cantik dah blog aku dengan tema diamond and pink classic rose. sebenarnya aku tak design sendiri blog ni tapi aku tempah dekat kak maz. aku bukannya reti nak edit blog ni tambah-tambah sekarang edit html dan lain. before ni pun kaknis yang edit kan tapi dekat blog lama aku edit sendiri, nak tengok blog lama yang aku edit tu? KLIK SINI memang jauh panggang dari api kan? serious aku bukan kreatif orangya. 

bayaran rm25 yang dikenakan kak maz sangat tidak merugikan sebab hasil kerja dia aku sangat berpuas hati. tapi nak mintak maaf dengan kak maz sebab farah cerewet orangnya, hehehehe.

so kalau korang pun nak kak maz editkan blog korang untuk edit full template boleh terus ke blog dia KLIK SINI dan berurusan sendiri dengan dia okey? dan tak silap aku kak maz pun ade terima tempahan untuk header tapi tak sure lah betul ke tak, tu korang kena tanya dia sendiri. aku malas nak cakap banyak sebab takut nanti jadi maklumat tak tepat pulak. 

ehem ehem jangan nak mengata aku perwatakan tak padan dengan citarasa. rasanya ramai yang tahu aku ni sedikit kasar orangnya tapi sebagai seorang perempuan aku tak mampu nak halang pink adalah favorite colour aku. normal lah kan perempuan minat pink. tapi kekadang tu aku tak faham kenape ade perempuan yang tak minat pink lepas tu dok mengata-ngata colour pink ni, ishh dorang ni betul ke perempuan? sebelum terlupa aku nak bagi tahu yang aku baru jea buat fanpage untuk blog KLIK SINI .okay that's all, bye.

6 comments:

Izza Sakura said...

tq dik hehe

Isabel Diaz said...

CANTIK

farah syamimi said...

@izza sakura welcome kak :)

farah syamimi said...

@isabel diaz Thanks :)

Nur Farahuda said...

seriously, cantik ! =D

farah syamimi said...

@Nur Farahuda thanks :)